Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg den 2 april 2011

Av malin sjöström - 2 april 2011 14:21

Härlig början på dagen, sovmorgon och en promenad med hundarna. Varit i väg till Hudik och hämtat småkillarna. Måste sätta mig ner och göra en planering över hur jag bäst kan lägga upp studiern. En hel del pluggning framöver. Tentor och inlämningsuppgifter. Trivs jätte bra med att studera och med studenterna i klassen. Ska ut på APU hela maj. Lite nervös över den men tror att det kommer att gå bra. Tar med mig Simon och åker till stallet en sväng. Simon ska få ta med sig sina kompisar igen, så att dom får rida. Dom vare väldigt nöjda sist dom var med. Hjälpte mig i stallet, mockade hämtade mat och vatten.

Ska försöka ta mig ut på en skogstur i morgon, är i stort behov att luffta hjärnan, har många tankar och funderingar.


Lägger ut en bild på Syskonen Wall. Så blir mamma glad.

 



Ovido - Quiz & Flashcards